خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

بشار اسد هم وارد ماجرای سپاه پاسداران شد.

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دیدار خود با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به وارد شدن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط رئیس جمهور آمریکا، گفت که این تصمیم ترامپ، اقدامی سهل‌انگارانه بود. محمدجواد ظریف نیز در این دیدار، با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، این اقدام وی را احمقانه خوانده بود.
 
 محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به سوریه سفر کرده است، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه، ۲۷ فروردین) با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
بررسی ابعاد مختلف روابط دوجانبه، مهمترین مسائل منطقه‌ای، بررسی آخرین تحولات ابتکار آستانه و روند سیاسی حل بحران در سوریه، پیگیری توافقات سفر معاون اول رئیس جمهور اسلامی ایران به سوریه از محورهای اصلی گفت‌وگو در این دیدار بود.

مرجع شیعیان منزلش را فروخت و به سیل‌زدگان اهدا کرد

عصر دیروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار سخنان قابل توجهی بیان کرد که از جمله آن می‌توان به کمک ۸۰۰ میلیون تومانی طلاب به سیل‌زدگان خوزستان، اشاره کرد.

اما دیگر نکات مهمی که حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، در این جلسه بیان کرد، مربوط به فروش خانه یک مرجع تقلید برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان بود.

وی به کمک آیت‌الله العظمی سبحانی برای سیل‌زدگان اشاره کرد وگفت: دیروز محضر حضرت آیت‌الله سبحانی بودیم. ایشان گفتند؛ من اگر می‌توانستم خودم برای کمک به مردم به مناطق سیل‌زده می‌رفتم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، اضافه کرد و گفت: ایشان یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید. البته سلام مخصوص من را نیز به آن‌ها برسانید».

فرشاد مهدی‌پور مدیرمسئول روزنامه صبح نو در این خصوص نوشت: آیت‌الله جعفر سبحانی از اقطاب حکمت و کلام شیعی، خانه خود را فروخته و پول آن‌را به سیل‌زدگان اهدا کرده است؛ اینجا ایران است، قلب تپنده همدلی.